02.03.2017 19:52
Spoločnosť PUMA spustila koncom minulého roka kampaň s názvom DO YOU, ktorej cieľom je vzbudiť sebadôveru u žien po celom svete. Spoločnosť zároveň oznámila, že v rámci kampane bude spolupracovať s modelkou, herečkou a aktivistkou Carou Delevingne. "DO YOU znamená nájsť v sebe silu a prevziať zodpovednosť za seba samého. To je veľmi silné posolstvo, "povedala Cara. "Zmyslom DO YOU je prijať seba samého bez ohľadu na nedostatky, nájsť svoju pravdu a držať sa jej. Myslím, že kampaň je zvláštna tým, že pre každého predstavuje niečo iné. Povzbudzuje ľudí, aby boli sami sebou, "dodala.
Cara stelesňuje ženu PUMA. Je odvážna, vždy hľadá nové spôsoby, ako vyjadriť seba samu. Vo svojich postojoch je nekompromisná a často vzdoruje nastoleným poriadkom. Spoločne s Mimi Staker a Oliviou Boisson z New York City Ballet, nemeckými atlétkami Alexandrou Wester a Tatjana Pinto a kubánskymi volejbalistkami Leila Consuelo Ortega Martinez a Lianmou Flores Stable je Cara vedúcou osobnosťou tejto kampane.
Kampaň bola inšpirovaná Rihannou, ktoré raz povedala: "Nebojím sa správať tak, aby veci fungovali. Nerobím to len pre odpovede alebo diskusie. Iba žijem svoj život." Kampaň inšpiruje ženy, aby zostali verné samy sebe, aby si nastavili svoje vlastné pravidlá a nikdy nebrali "nie"ako odpoveď. Povzbudzuje ženy, aby boli sebavedomé, motivované a nikdy neprijímali kompromisy.
Zabudnite teda na všetky neuskutočnené sľuby, ktoré ste si kedy samy dali, a vrhnite sa po hlave do nových dobrodružstiev, či už v pracovnom alebo súkromnom živote. Myslite však na to, že úspechy idú ruka v ruke s disciplínou a vytrvalosťou, čo si môžete perfektne osvojiť pri pravidelných tréningoch akéhokoľvek športového druhu.