Roztancované minerálky Mattoni
Mária Doležalová a Marek Zelinka si zatancujú v spotoch na nové ochutené minerálky Mattoni
Mattoni patrí medzi najobľúbenejšie a najpredávanejšie značky v kategórií ochutených nealkoholických nápojov na Slovensku. Práve teraz Mattoni uvádza obľúbené ochutené minerálky v novom dizajne a s vylepšenou receptúrou. Uvedenie vylepšených Mattoni ochutených bude sprevádzané televíznymi spotmi, v ktorých si zatancuje známa víťazná dvojica súťaže StarDance, Mária Doležalová a Marek Zelinka.
Obľúbená česká herečka, speváčka a bloggerka Mária Doležalová tvorí s choreografom a tanečníkom Marekom Zelinkom jedinečný tanečný pár aj v nových TV spotoch Mattoni. Heslo ,,Kde je život, tam je Mattoni" odzrkadľuje iskru medzi tanečným párom, ktorú je vidno v ich každom jednom kroku. Tanečné vystúpenie v podaní tejto dvojice je, ako vždy , podané originálnym spôsobom.
,,Reklamy na Mattoni poznáme a vždy sa nám veľmi páčili. Ponuka zatancovať si v nových spotoch na Mattoni ochutené nás preto veľmi potešila. Čo nás teší je, že pri tvorbe choreografií pre jednotlivé príchute sme mali voľný priestor a mohli sme do nich vložiť aj niečo zo seba. Prípravy pred natáčaním zahŕňali aj 14 dní celodenných tvrdých tréningov, kedy sme boli často so silami až na dne. Veríme ale, že sa to oplatilo a tešíme sa, keď nové spoty uvidíme v televízii," hovoria nadaní taneční partneri.
Tak, ako si spájame s ovocím jeho špecifickú farbu a chuť, tak aj prostredníctvom tanca vieme vyjadriť odlišné emócie. V TV spotoch tanečný pár prostredníctvom hravého mamba najprv predstaví sladké tóny príchute pomaranča, následne energickým a originálnym twistom vyjadrí príchuť osviežujúceho citrónu a v závere vášnivým tangom predvedie zmyselnú malinu.
,,Vzhľadom k stále sa zvyšujúcemu záujmu o zdravý životný štýl a nižšiu spotrebu cukru v nápojoch či jedle u väčšiny spotrebiteľov, sú vylepšené Mattoni ochutené vyrobené podľa novej receptúry s vyšším obsahom ovocnej šťavy. Spotrebitelia nájdu v obchodoch v najbližšej dobe Mattoni ochutené s novým dizajnom s príchuťou citrónu, pomaranču, maliny, broskyne, bieleho hrozna, grapefruitu či granátového jablka a postupne sa budú pridávať ďalšie," hovorí Alessandro Pasquale, generálny riaditeľ Karlovarských minerálních vod, a.s.. Okrem iného, nové atraktívne farebné balenie prináša zákazníkom výraznejšie rozlíšenie jednotlivých príchutí a rýchlešiu orientáciu.