Aupark Bratislava rozširuje a modernizuje food court

11.12.2017 21:00

Nové prevádzky, väčší komfort vďaka ďalším 140 miestam na sedenie a terasa s výhľadom na Sad Janka Kráľa. Nákupné centrum Aupark Bratislava rozširuje a modernizuje obľúbený food court.

 

Pribudnú obľúbené lokálne bistrá

Návštevníci Auparku Bratislava si budú môcť ešte pred koncom roka spríjemniť nákupy obedom či večerou v Regal Burger alebo Hummus & Couscous. Okrem toho v mape centra nájdu aj Filip´s, ktoré nadväzuje na hot dog koncept prevádzky Vrožku z Freshmarketu či Chickeese, pokračovateľa Fantasy Hamm. Ďalšia nová prevádzka The Cut & Melon Lemon spája dva koncepty v jedno a  poteší milovníkov steakov aj zdravého jedla.

Aupark Bratislava odštartoval modernizáciu food courtu 21. augusta. Prvé výsledky uvidia návštevníci ešte do konca tohto roka, kedy je naplánované oficiálne otvorenie prvej fázy. Okrem nových prevádzok bude k dispozícii ďalších 90 miest na sedenie, terasa s 50 miestami a výhľadom na Sad Janka Kráľa. „Snažíme sa držať súčasného trendu, teda rýchleho, ale zároveň zdravého a kvalitného stravovania. Samozrejme, zákazníkom chceme poskytnúť čo najväčší komfort, preto sme okrem otvorenia nových prevádzok pristúpili aj k vytvoreniu ďalších miest na sedenie.“ hovorí Petra Foltýnová, marketingová manažérka Auparku Bratislava.  

 

Rozširovanie food courtu bude pokračovať aj v nasledujúcom roku a ukončenie druhej fázy je predbežne naplánované na jeseň 2018. Aupark Bratislava nadväzuje modernizáciou na súčasné úspešné prevádzky, ako napríklad SOHO, Freshlandia, KUBU, Ugo Salaterie a mnohé ďalšie.